Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Ανεβαίνω...στο ΑΡΜΑ...και ονειρεύομαι..!


Φίλοι μου καλοί και αγαπημένοι, ήρθεν η ώρα μου!!!
Όπως πολύ σωστά καταλάβατε, το αποφάσισα!
Η διαφορά είναι, ότι εγώ δεν κατεβαίνω...αλλά ανεβαίνω...

στις εκλογές που θα γίνουν στις 7 Νοέμβρη.
Ανεβαίνω λοιπόν στο "ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ" του ΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΑΡΑ και καθώς απομακρύνομαι από όλα αυτά που μας θλίβουν...


ΑΝΤΙΔΡΩ -ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ- ΚΡΙΝΟΜΑΙ-ΕΛΠΙΖΩ!

Η συμμετοχή μου στο συγκεκριμένο συνδυασμό έχει να κάνει με δύο βασικούς λόγους:
  • Γνωρίζω χρόνια το Γιάννη Δημαρά και έχω να πω με βεβαιότητα, ότι είναι ένας ΕΝΤΙΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ που σκέφτεται ως ΑΝΘΡΩΠΟΣ!
  • Πιστεύω σε αυτούς τους πολύ δύσκολους καιρούς, ότι η ΑΝΟΧΗ είναι ΕΝΟΧΗ!
Η περιφέρεια Αττικής κατά τον "Καλλικράτη"χωρίστηκε σε οκτώ Περιφερειακούς Τομείς.
Ο Κεντρικός Τομέας που ανήκω και ψηφίζομαι ,περιλαμβάνει τους δήμους, Αθηναίων,Βύρωνα,Γαλατσίου,Δάφνης,Υμηττού,Ζωγράφου,Ηλιουπόλεως,
Καισαριανής, Ν. Φιλαδέλφειας, Ν. Χαλκηδόνας.
Εκτίθεμαι...
Όποιος με θυμηθεί... δεν θα με χάσει !
Όποιος με ξεχάσει...αυτός θα χάσει!
Δεν χάνουμε το χιούμορ μας!
Ο χρόνος μου είναι λίγο περιορισμένος ,είμαι στο τρέξιμο,αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα σας επισκέπτομαι!
Δεν μου ξεφεύγετε!
Σας γλυκοφιλώ όλους!
Σας εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο,σας στέλνω τη φιλία μου και την αισιόδοξη διάθεσή μου!
Υ.Γ.Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, καλή επιτυχία σε όλους τους υποψήφιους μπλογκόφιλους!
Ρίκη Ματαλλιωτάκη φίλη μου, καλή δύναμη και καλή επιτυχία! Μαζί σου!