Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Το "Άρμα Πολιτών" για Περιφέρεια Πολιτών!...

Από "Άρμα Πολιτών"

Συνάντηση με τους προέδρους των οικισμών της περιοχής της Κερατέας, είχε το Σάββατο 9 Οκτωβρίου, ο υποψήφιος περιφερειάρχης Γιάννης Δημαράς, ο οποίος συνοδευόταν από τον υποψήφιο αντιπεριφερειάρχη ανατολικού τομέα, Νάσο Αθανασίου, τον υποψήφιο νομαρχιακό σύμβουλο Γ. Κονσουλάκη (Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Οικιστών Εκτός Σχεδίου Πόλης) και μέλη της ομάδας περιβαλλοντικού και οικιστικού σχεδιασμού του συνδυασμού.
Κατά τη διάρκεια ανοικτής σύσκεψης, τέθηκαν επί τάπητος τα προβλήματα που ταλανίζουν την περιοχή και ιδιαίτερα αυτά που έχουν να κάνουν με το καθεστώς της ένταξης εντός σχεδίου των οικιών χιλιάδων πολιτών που διαμένουν στην περιοχή.
Μάλιστα, ένας εκ των παρισταμένων προέδρων των οικισμών, έκανε γνωστό πως ένας...
κάτοχος αυθαιρέτου-του οποίου είναι η πρώτη και μοναδική κατοικία-κλήθηκε να πληρώσει ποσό άνω των 200.000 ως πρόστιμο από την πολιτεία.

Κληθείς να σχολιάσει αυτή τη γνωστοποίηση ο υποψήφιος περιφερχειάρχης και ηγέτης του συνδυασμού «Αρμα Πολιτών» επεσήμανε ότι: «το καθεστώς των αυθαιρέτων πρέπει να ξεκαθαρίσει και αυτό αποτελεί μια από τις προτεραιότητές μας, σε περίπτωση εκλογής μας. Πρέπει επιτέλους να τραβηχτούν οι περίφημες κίτρινες γραμμές του σχεδίου πόλεως, ώστε αφενός να σταματήσει η αυθαίρετη δόμηση και αφετέρου να δοθεί ένα τέλος στο πρόβλημα που ταλανίζει τους ιδιοκτήτες» τόνισε, για να συμπληρώσει πως: «δεν νομίζω πως έχουμε να κάνουμε με πλούσιους που έχτισαν βίλες, ως 3η ή 4η κατοικία. Είστε μεροκαματιάρηδες άνθρωποι και το γνωρίζω πολύ καλά αυτό. Όπως κάποτε ήταν γεμάτο αυθαίρετα το Πέραμα, το Κερατσίνι και η Σαλαμίνα. Χρειαζόμαστε λύσεις βιώσιμες, ουσιαστικές και χωρίς να επιβαρυνθούν οι πολίτες. Λύσεις τις οποίες έχουμε μελετήσει και σκοπεύουμε να τις εφαρμόσουμε».
Στη συνέχεια αναπτύχθηκαν θέσεις και απόψεις αναφορικά με τις δυνατότητες του «Καλλικράτη» και της περιφέρειας με τον Γιάννη Δημαρά να επισημαίνει: «Κανένας από τους άλλους συνυποψήφιούς μου δεν λέει πως ακόμη έχουν μείνει αναπάντητα τα ερωτήματα, όπως το που θα στεγαστούν οι υπηρεσίες της περιφέρειας, ποιοι και από πού θα στελεχώσουν τις υπηρεσίες, τι ακριβώς θα πρέπει να αντιμετωπίσουν και πολλά άλλα. Με έναν πρόχειρο προϋπολογισμό που έχουμε κάνει με τους συνεργάτες μου, θα χρειαστούν περίπου δύο χρόνια για να μπει σε πλήρη λειτουργία ο μηχανισμός της περιφέρειας».
Παράλληλα ο Γιάννης Δημαράς ερωτήθηκε από τους παρευρισκόμενους και για το θέμα του μνημονίου καθώς και τη στάση που έχει τηρήσει μέχρι σήμερα απέναντι σε ψηφοφορίες στη Βουλή, όπως για παράδειγμα αυτές για το ασφαλιστικό και το εργασιακό.
Ο υποψήφιος περιφερειάρχης έσπευσε να απαντήσει στις ερωτήσεις επισημαίνοντας: «όταν ψήφισα εναντίον του μνημονίου, δεν το έκανα έχοντας κάποια πολιτική σκοπιμότητα κατά νου. Το αντίθετο. Το έκανα γιατί ήταν αντίθετο στις αρχές μου ως πολιτικού και πολίτη. Ξέρω πως κάποιοι δεν θα μου το συγχωρέσουν αυτό. Όμως είμαι και εγώ κομμάτι σας. Θέλω να βρίσκομαι ανάμεσά σας, ίσος μεταξύ ίσων, χωρίς να με χλευάζετε όπως συμβαίνει με άλλους συναδέλφους μου στο κοινοβούλιο. Πίστευα και πιστεύω πως το μνημόνιο θα προκαλέσει περισσότερα δεινά από όσα καλά-όπως λένε οι υποστηρικτές του-θα προσφέρει στον τόπο. Ετσι και το καταψήφισα».
Και συνέχισε λέγοντας: «η ίδια ακριβώς σκέψη ήταν και αυτή που με οδήγησε στο να είμαι υποψήφιος περιφερειάρχης. Η ευθύνη μου απέναντι σε εσάς. Οι περισσότεροι αντιπεριφερειάρχες και νομαρχιακοί σύμβουλοι, δεν είναι καριερίστες της πολιτικής. Είναι πολίτες προερχόμενοι από κάθε πολιτικό κόμμα, χωρίς υστεροβουλίες με μόνο γνώμονα να υπάρξει αλλαγή υπέρ των πολιτών. Αυτή μας η ενέργεια, αυτή μας η απόφαση “δέκα τρελλοί χωρίς λεφτά” να διεκδικήσουν την μεγαλύτερη περιφέρεια της χώρας, ξεσήκωσε αντιδράσεις από την καθεστηκυία πολιτική τάξη η οποία μας επιτέθηκε. Ξεκίνησε από την κα Παπαρήγα η οποία-φαντάζομαι λόγω κακής πληροφόρησης-δήλωσε πως μπορεί να μην ψήφισα το μνημόνιο αλλά ψήφισα το εργασιακό και το ασφαλιστικό. Μέγα λάθος. Ούτε το ασφαλιστικό ψήφισα ούτε το εργασιακό. Ακολούθησε δυστυχώς η αναπαραγωγή και σε άλλα μέσα ενημέρωσης με σκοπό να μας διαβάλλουν με ψέματα. Κάποιοι δεν “παίζουν τίμια”. Αυτό είναι όμως και το λάθος τους. Ο κόσμος πια το καταλαβαίνει και τους γυρίζει την πλάτη. Εύχομαι να μη πουν-ως επόμενο στάδιο-πως έχω κι αστυνομικούς ή έχω διορίσει τη γυναίκα μου στο δημόσιο. Ποτέ δεν είχα αστυνομικούς, δεν διόρισα τη γυναίκα μου στο δημόσιο και τα παιδιά μου λαμβάνουν την παιδεία τους σε δημόσια και όχι ιδιωτικά σχολεία».

http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2010/10/blog-post_9068.html